Moja własna historia

Gorąca Krew - to opowieść o pięknej, średniowiecznej wampirzycy i o jej
walce ze złą stroną swojej natury. Czy można pokonać zło, tak głęboko
zakorzenione w pragnieniu picia ludzkiej krwi?
Jeśli chcesz przeczytać tę historię od początku, w menu po prawej stronie
znajduje się spis poprzednich części (I-VII), od VIII części spis treści
znajdziecie na dole w liście rozwijalnej. Zapraszam serdecznie:)
Moi drodzy,
Planuję powrót do Gorącej Krwi już od paru miesięcy, niestety ostatnio szwankuje
mi laptop. Mogę jedynie obiecać, że po naprawie postaram się wrócić. Dziękuję tym,
którzy jeszcze tu zaglądają :) Pozdrawiam serdecznie :)

12 urodziny Gorącej Krwi

12 URODZINY GORĄCEJ KRWI
Kiedy zaczynałam pisać Gorącą Krew, wydawało mi się, że skończę za kilka lat. Minęło 12
i nadal do końca jeszcze trochę.
Powoli szykuję się do powrotu z nowymi rozdziałami, a Was, moi dzielni, najwytrwalsi
Czytelnicy, proszę o jeszcze troszkę cierpliwości i dziękuję za wsparcie i motywację :*:*:*
Do rychłego ;)

Uwaga

Instrukcja do wstawiania komentarzy - dla Anonimów
W polu "Komentarz jako" wybierz: "Nazwa/adres URL", w nazwie wpisz
swój nick, a w adresie - jeśli masz bloga, wpisz adres, jeśli nie, zostaw to pole
puste i kliknij "dalej":) Dziękuję i pozdrawiam;)

11.11.2013

Konkurs - 4 urodziny

Z okazji 4 urodzin mojej powieści zapraszam Was na konkurs. Zasady są następujące:

1. Konkurs zawiera 3 łamigłówki, które składają się z pytań, odpowiedź to jeden wyraz. Przykład:
- Jak miał na imię opiekun Amandy? (3)
Odpowiedź: Erik. 3 oznacza literkę do hasła (i).

Pierwsze hasło to tytuł ostatniej części Gorącej Krwi.

Drugie hasło to odpowiedź na pytanie, kogo zabiła Rose z zemsty.

Trzecie hasło to pojęcie związane z misją Amandy, zadaniem, które musi wypełnić.

2. Każdy, kto znajdzie odpowiedzi na wszystkie pytania, wypisze je i prześle wraz z hasłami, będzie mógł zadać mi trzy pytania dotyczące przyszłych wydarzeń w powieści. Odpowiem na wszystkie.

3. Jeśli choć jeden wyraz nie będzie się zgadzał, łamigłówka się nie liczy. Np. 1 i 3 są ok, ale w 2 zabrakło jednej odpowiedzi. Wtedy odpowiem tylko na dwa z trzech zadanych pytań. Analogicznie, jeśli tylko jedna łamigłówka będzie poprawna - odpowiem na jedno pytanie.

4. Można przesłać odpowiedzi do jednej wybranej łamigłówki albo do dwóch - nie ma konieczności rozwiązywania całości. Za każdą poprawnie rozwiązaną odpowiadam na pytanie.

5. Odpowiedzi przesyłajcie na adres: natalia.iubaris@gmail.com w takiej formie:
I część
1.
2.
3.
itd.
hasło: xxx

II część
1.
2.
itd.
hasło: xxx

i tak dalej.

6. Swoje pytania możecie dopisać w mailu lub pod tą notką. Odpowiem oczywiście na priv - tylko zwycięzcy będą znać odpowiedzi;)

7. Konkurs trwa do 20 listopada. Jeśli ktoś będzie potrzebował więcej czasu, proszę pisać - przedłużę.

8. Pytania wymagają szperania w poprzednich rozdziałach, dlatego zachęcam do korzystania ze Spisu poprzednich części i z zakładki Bohaterowie. Znajdziecie tam wszystkie odpowiedzi;)

9. Jeśli ktoś z Was ma inne pomysły co do nagrody dla zwycięzców, jestem otwarta na propozycje - piszcie;)

10. A teraz koniec gadania i do dzieła:D Powodzenia;)
Ps. aż się boję Waszych pytań:P
 
 


Część I

1. Imię córki Ruth (1)
2. Drugie imię Amandy (3)
3. Miejsce drugiego spotkania Amandy i Juana (3)
4. Łacińskie słowo, od którego pochodzi imię głównej bohaterki (5)
5. Wspólne zainteresowanie Martina i Jahmesa, lubiła je Raisa (1)
6. Opiekun Erika (2)
7. Imię siostry zakonnej z opowieści mnicha Johna (3)
8. Pierwszy człon imienia trzeciego męża Amandy (3)
9. Nazwisko Juana (7)
10. Amanda uwolniła go z trumny śmierci (1)
11. Nazwisko wampirzego władcy Francji (6)
12. Powitanie Izraelitów (często stosowała je Szoszannah) (1)
13. Tytuł szlachecki Henry'ego Coopera (7).


Część II

1. Miasto, w którym urodził się Erik (1)
2. Pierwsza miłość córki Ruth (2)
3. Wampirzy władca Izraela (2)
4. Tak nazywał Amandę jej czwarty mąż (1)
5. Nazwisko Szoszannah (4)
6. Żółtoskrzydły, to gatunek, do którego należy Atalef (7)
7. Podarował Amandzie krew podczas niewoli u Mazbah (2)
8. Imię brata Ianiry (6)
9. Żywioł, w nim zginął Inyan (2)
10. Magia zabierająca wampirom moc (3)
11. Kamień szlachetny, do którego Juan porównywał oczy Amandy (3)
12. Łączyła Erika i Amandę (3)
13. Stracił je Diego, gdy wyszedł na słońce (1)
14. Kontynent, z którego pochodził Zuri (1).


Część III

1. Kolor włosów Diany (2)
2. Pogromca Maurów (1)
3. Imię ojca Erika (3)
4. Ukrył swój skarb, który znalazł Shehereze (2)
5. Imię żony Lucasa Lockwooda (1)
6. Tak James nazywał Lily (2)
7. Gorącokrwista opiekunka Andy'ego (5)
8. Nazwisko Ianiry (3)
9. Mąż Claudii, córki Johna (1)
10. Tytuł rozdziału, w którym Juan obronił Ianirę (3)
11. Nazywana wiewióreczką (5)
12. Nad nim jechali Amanda i Nicolas, uciekając przed bandytami (4)
13. Plemię, z którego pochodziła Mała Sarna (6).


Zapraszam do zabawy;p

53 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia o co mogłabym zapytać, ale jak tylko znajdę czas na szperanie za rzeczami, których nie pamiętam (i uzupełnienie bieżących rozdziałów), to chętnie się pobawię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, przypomniałam sobie, jak to ja swojego czasu zasiałam zgrozę propozycją odpowiedzi na pytania, bo - ku mojemu zdumieniu - okazało się, że istnieją ludzie, którzy nie chcą się dowiadywać wcześniej niż czytając :)
      Ale z konkursem jeszcze Cię podręczę - chcesz, żeby wysyłać te wszystkie odpowiedzi "cząstkowe" czy wystarczą trzy hasła?

      Wreszcie skomentowałam poprzedni rozdział (i dopiero teraz zauważyłam dedykację, więc - gdybyś nie czytała jednak komentarza - dzięki za nią) :)

      Usuń
    2. Dlatego też spytałam, czy macie propozycje innych nagród;)
      Wszystkie, bo hasła można się domyślić, nie znając wszystkich odpowiedzi:p
      Zaraz zerknę na poprzedni komentarz;)

      Usuń
    3. Ja tam lubię spoilery ;)
      I właśnie to powinno być legalne i nazywać się premią za inteligencję ;p

      Usuń
    4. Jak lubisz, to rozwiązuj i pytaj:p
      Ja tutaj nagradzam wiedzę, nie inteligencję i umiejętność zgadywania:D

      Usuń
    5. Albo umiejętność wyszukiwania ;)

      Usuń
    6. Tak czy siak, jak ktoś znajdzie, to i wiedzę posiądzie:D

      Usuń
    7. Skoro tak, to powiedzmy, że już ją posiadłam ;)

      Usuń
    8. A jak wyczerpujących odpowiedzi udzielasz? ;)

      Usuń
    9. Zależy, jak zadasz pytanie;>

      Usuń
    10. Jeśli takich jak ta powyżej, to mogłam się poddać od razu ;)

      Usuń
    11. Odpowiedzi znałaś, to pytania też zadasz pewnie ciekawe:P

      Usuń
    12. Po tym jak nie wiedziałam, jakie zadać, teraz mam cztery, a jedno sama sprowokowałaś jednym z haseł ;) No trudno, trzeba eliminować ;)

      Usuń
    13. Ha, wiedziałam, że będzie coś z Corneliusem:D

      Usuń
    14. A ja wiedziałam, że tak będzie ;)
      Teraz zaczną się schody, bo nadal nie wiem, które pytanie skreślić z listy ;p

      Usuń
    15. Ułatwię Ci: zadaj mi trzy pytania, a ja wybiorę dwa z nich;)

      Usuń
    16. W tych pytaniach nie ma już priorytetowych, więc proszę bardzo ;)

      Usuń
    17. Masz z gratisem, bo przysłałaś mi odpowiedzi jako druga i jako pierwsza zadałaś pytania:p

      Usuń
    18. Dzięki za odpowiedzi ;)

      Usuń
    19. :) Ciekawe ile pytań się powtórzy między wszystkimi zgadującymi...

      Usuń
    20. Myślę, że mogą być bardzo różne pytania:)

      Usuń
  2. O rety, trochę zejdzie mi na szukaniu, zatem przysiądę do tego w piątek. I już zaczynam myśleć nad pytaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj, czekam na Twoje odpowiedzi i pytania;p

      Usuń
    2. Super, czekam na maila:D

      Usuń
    3. Hihi, jeszcze 9 pytań. Myślę, że jutro skończę ;)

      Usuń
    4. To już mało Ci zostało;) A z czym masz największe problemy?

      Usuń
    5. Oj, z jednym pytaniem mam spory problem, ale z resztą już nie. Wiem, gdzie szukać, tak to ujmę :) Tylko jednak trzeba chwilki, by poszukać, a na to troszkę czasu brak.

      Usuń
    6. Grr, mam już wszystko: odpowiedzi, hasła, poza - o ironio- imieniem opiekuna Erika.

      Usuń
    7. A kiedy Erik po raz pierwszy opowiedział Amandzie coś o sobie?:p

      Usuń
    8. No tak, ja to jednak jestem tępa. Znaleźć łacińskie znaczenie imienia, a nie znaleźć drugiej odpowiedzi zaledwie 5 linijek niżej. Tylko ja tak potrafię! ;P

      Usuń
    9. Ważne, że znalazłaś;p

      Usuń
    10. Hihi, zaraz wyślę, ciekawe czy poprawnie.

      Usuń
  3. Trochę trzeba się namęczyć, aby wygrać, ale nagroda jest warta wysiłku. Już mam jedno pytanie, ale nie będę zadawała pytań o rzeczy bardzo ważne, gdyż wolę nie wiedzieć:P
    Mam pytanie:Czy rozwiązanie łamigłówki trzeba ułożyć z liter, które otrzymam z odpowiedzi na pytania, czy już będą gotowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiązania są trzy, każde do każdej części. Cyfra w nawiasie to literka do hasła. Jak w krzyżówce. Przesyłasz mi każdą odpowiedź oraz hasło z każdej części;)
      Pytanie już możesz napisać, jak uda Ci się rozwiązać (a uda na pewno, wierzę w Ciebie;) to odpowiem na priv:D

      Usuń
    2. Widzę, że tylko mi tak mozolnie idzie;p
      Skończyłam dopiero część pierwszą, mam nadzieję, że rozwiązania są dobre. Dzisiaj muszę się wziąć porządnie i może skończę chociaż drugą część:P

      Usuń
    3. Możesz już wysłać mi I część, a resztę dosłać później;p

      Usuń
  4. Hmm, najpierw to ja muszę nadrobić zaległości, których się nazbierało... xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat, sto lat, niechaj żyje Nam!
    Wszystkiego najlepszego Natalko, a przede wszystkim dalszej weny twórczej! Ogromnie się cieszę, że prawie cztery lata temu natrafiłam na Twojego bloga, a teraz z niecierpliwością czekam na kolejne publikacje i niewyobrażam sobie blogosfery bez Amandy :P. Jedne momenty wzruszały, inne zabawiały do łez, a jeszcze kolejne zapierały dech w piersiach... Ach, co to były za cztery lata :)
    Jeszcze raz wszytskiego najlepszego :*
    (http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=7fe-yk4ab_hz3M&tbnid=ygkRpWMtLV-U3M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fglutenfreeluv.com%2Fgluten-free-birthday-cake%2F&ei=4LOCUu2uCMrBtQaKtICgCg&bvm=bv.56146854,d.bGE&psig=AFQjCNE2RJtrilxPqRtb4QJ7s4RTLqRvnw&ust=1384383807772975)

    PS. Komentarz pod poprzedmin rozdziałem się nie dodał :( Ubolewam nad tym, bo bardzo mi się podobał (zarówno rozdział, jak i komentarz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, jest mi miło i Amandzie również:D Mam nadzieję, że weźmiesz udział w konkursie;) A torcik wygląda ciekawie:P
      Niedobre te komentarze:/ A co w nim napisałaś? Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Bardzo podoba mi się wprowadzenie tych terminów Bono i oczywiście drugiej nazwy nie pamiętam :) Zastanawiałam się też, dlaczego zamknęli w trumnie śmierci Amelię, czyżby druga Bono zaszła 'komuś' za skórę?

      Usuń
    3. Bonus - dobry i Iratus - zły. A to się wyjaśni w przyszłym rozdziale;)

      Usuń
    4. No ja mam taką nadzieję, ale bardzo się cieszę, że Amanda wróciła do Anglii. Jakoś tak mam do tego miejsca sentyment :P

      Usuń